عنایتی: هوادار نداریم و صدایمان به جایی نمی‌رسد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: صدای تیمی چون پیکان را کسی نمی‌شود، چون هوادار نداریم و باید بهای زیادی را در فوتبال پرداخت کنیم.

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست دو بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویک لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: در روزی که تلاش کردیم آن چیزی که به دنبالش بودیم برایمان اتفاق نیفتاد.

وی افزود: چند بازیکن پیکان در این مسابقه مصدوم بودند و نتوانستیم از تمامی نفراتمان استفاده کنیم، اینها برای تیمی همچون پیکان مشکل است.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: هشتاد درصد پرسپولیس در حد ملی پوش هستند، ما برای این جدال با کمبود نفر همراه بودیم، تلاش کردیم از نوجوانان باشگاه بازیکن بگیریم. تمام توان خود را گذاشتند، به هر حال امیدوار هستیم تیم را در لیگ نگه داریم.

عنایتی تصریح کرد: در مقابل پرسپولیس تاکتیک‌های خود را داشتیم و به دنبال اجرای آن در زمین بودیم، تلاش کردیم، اما آنچه باب میل ما بود رخ نداد.

وی تاکید کرد: نمی‌خواهم به داوری اعتراض کنم اما امروز در ورزشگاه آزادی توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد اما داور خطا نگرفت ولی در بازی با گل گهر سیرجان دقیقا روی همین خطا پنالتی دادیم.صدای تیمی چون پیکان را کسی نمی‌شنود، چون هوادار نداریم و و باید بهای زیادی را در فوتبال پرداخت کنیم.

سرمربی پیکان در پایان گفت: فوتبال ما مشخص است، فوتبال ما سه تکه است، پنج تیم به دنبال قهرمانی هستند، پنج تیم در میانه جدول هستند و پنج تیم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان تهران رفت که در پایان پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha