اوسمار: نیاز به تعطیلات داشتیم؛ خودمان را باید آماده دیدارهای آتی کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تعطیلات برای پرسپولیس نیاز بود چراکه بازی‌های سختی را پشت سر هم تجربه کردیم و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

به گزارش ایرنا، اوسمار ویرا بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش در آخرین بازی پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: این بازی تمام شد و از الان باید به تعطیلات برویم. این یک فرصت خوب برای ما خواهد بود چرا که چند بازی فشرده و سخت را داشتیم و نیاز داریم تا خودمان را بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: در آستانه سال نو هستیم و به مردم ایران این سال را تبریک می‌گویم. بعد از یک بازی سخت و سنگین در شهرآورد تهران به این دیدار آمدیم و در ابتدا نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت یادآو شد: هر چند پیکان در ساختار دفاعی خوب است اما در این دیدار موفق شدیم ۲ بار به گل برسیم. امروز هواداران مثل همیشه کنار ما بودند و من باید از همه آنها هم تشکر کنم چراکه در بردهای ما سهم زیادی دارند. البته کمی در ضربات آخر بی‌دقتی می‌کنیم و این ممکن است به خاطر خستگی بازیکنان باشد. این موضوع را در تمرینات پیگیری خواهیم کرد تا در بازی‌های بعدی بتوانیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

او با اشاره به زمان باقی مانده تا دیدار با گل‌گهر گفت: ۲۱ روز تا این دیدار فاصله داریم، برنامه ما این است که یک هفته به بازیکنان استراحت بدهیم. چند بازیکن ما هم در اردوی تیم ملی هستند که برای همه آنها این حضور یک افتخار است. در کل همه بازیکنان باید با آمادگی کامل به جمع ما باز گردند تا بتوانیم ادامه مسیر را با قدرت گام برداریم.

اوسمار در واکنش به شرایط ارونوف تاکید کرد: بدون شک با اضافه شدن بازیکنان جدید مشکلاتی برای هماهنگی به وجود خواهد آمد که این طبیعی است. این هماهنگی در حال انجام شدن است و من وضعیت ارونوف و عبدالکریم را خوب می‌بینم. باید به آنها زمان بدهیم تا آنها با شرایط خوب خود برسند.

سرمربی پرسپولیس در مورد مدت زمان قراردادش هم گفت: قرارداد من در انتها فصل تمام می‌شود اما هنوز در این مورد صحبتی از سوی باشگاه با من نشده و با این شرایط نمی‌توانم در مورد اتفاقات آینده صحبت کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha