۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
کد خبر: 85421273
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی را به فجر سپاسی واگذار کرد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا نتیجه بازی با فجر سپاسی شیراز را در ورزشگاه خانگی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های شهرداری آستارا و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و چهارم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر یکشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا که با حضور هواداران پرشور آستارایی همراه بود به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برد تیم فجر سپاسی شیراز به اتمام رسید.

این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به پایان رسید.

تک گل تیم شهرداری آستارا را امین حقده در دقیقه ۴۷ بازی از روی نقطه پنالتی و گل های تیم فجر سپاسی شیراز را مهدی شریفی به ثمر رساند.

در این بازی تیم شهرداری آستارا با ترکیب؛ مبین عشایر، امیررضا افسرده، علی ملایی، علیرضا ابراهیمی، حسین حداد، یاشار احمدی، امین حقده، رضا آذری، احسان افچنگی، حسام اسکندری و سهیل پوربخش بودند با سرمربی گری آرش برهانی به مصاف رقیب رفت.

و ترکیب تیم فوتبال فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، محمدعلی کاظمی، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، سعید زارع، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی‌، علی فتحی، مهدی شریفی تشکیل دادند.

در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری آستارا با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

شهرستان مرزی آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha