۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85421226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم شمس آذر حریف تراکتور نشد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85421226
تیم شمس آذر حریف تراکتور نشد

قزوین - ایرنا - تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و تراکتور سازی تبریز از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به دیدار هم رفتند که در پایان این دیدار، تیم میهمان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان شامگاه یکشنبه در حالی برابر تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفته بود که نتیجه این دیدار در بازی رفت با نتیجه سه بر ۲ به نفع شمس آذر قزوین در تبریز به پایان رسیده بود.

این دیدار از ساعت ۱۹ و با قضاوت مرتضی منصوریان و با کمک امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و شاهین یزدانی و با نظارت ابوطالب طاهریان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با گل دقیقه ۲۴ مهدی حسینی به نفع تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار و در دقایق تلف شده رحمان جعفری موفق شد دومین گل این دیدار را به ثمر برساند و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در این دیدار با مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علیرضا جعفرپور، صادق بوصبیح، امیر شبانی و علی آزادمنش برابر تیم میهمان خود قرار گرفت.

تیم شمس آذر قزوین نیز با کسب نتیجه این دیدار و در پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با ۷ برد، ۷ تساوی، ۷ باخت و با کسب ۲۵ امتیاز به استقبال سال جدید رفت.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و دوم این مسابقات ۱۸ فروردین ماه سال آینده میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha