۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85421013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصدومان واژگونی خودرو در غرب سبزوار با بالگرد منتقل شدند

سبزوار- ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۲ مصدوم حادثه واژگونی خودرو در محور "کاهک" در غرب سبزوار در محدوده شهرستان داورزن، با بالگرد امداد به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: پیش از ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در غرب داورزن در نزدیکی روستای کاهک، ۲ تن از سرنشینان این خودرو به شدت مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ۱۰ کیلومتری محور کاهک روی داد، افزود: با توجه به وخامت حال آسیب دیدگان، بالگرد امداد برای نجات آنان به پرواز آمده و مصدومان را در اسرع وقت به سبزوار منتقل کرد.

صبح امروز برخورد زنجیره ای یک مینی بوس با سه خودرو سواری در محور جنوبی سبزوار در مسیر این شهرستان به بردسکن نیز منجر به واژگونی مینی بوس و آسیب دیدگی ۲۰ تن از مسافران آن شده بود.

۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد و داورزن در ۷۵ کیلومتری غرب سبزوار قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha