امام جمعه کرمان: انتخابات در کمال بی‌طرفی برگزار شد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند در کمال بی طرفی برگزار شد گفت: شکایات برخی نامزدها هم متوجه مجریان و ناظران نیست، بلکه در ارتباط با بعضی حوادثی است که پیرامون انتخابات رخ داد که در جایگاه خود رسیدگی می‌شوند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی روز یکشنبه در نشست شورای اداری پایان سال ۱۴۰۲ با تشکر از عوامل اجرایی انتخابات در کشور و استان تصریح کرد: امیدواریم این انتخابات برای استان مبارک‌ باشد و محصول آن به نفع مردم رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت ایران در انتخابات، پشتیبان و دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود عنوان کرد: کرمان از استان‌های برتر در مشارکت انتخابات بود و با تلاش عوامل اجرایی، انتخاباتی حساب شده، دقیق و بدون حاشیه شکل گرفت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: این مشارکت در شرایطی رقم خورد که همه تبلیغات دشمن از ماه‌ها قبل متوجه انتخابات بود، اما ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمد، به عنوان پشتیبانی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خوش درخشید و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات، سکوت مرگ‌بار دشمنان را شاهد بودیم و ناامیدی بر آنها حاکم شد.

وی در ادامه به تغییر و تحول طبیعت و سال جدید نیز اشاره و بیان کرد: همزمان با تحول طبیعت، نگاه‌ها و احوالات هم باید به سمت مثبت حرکت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha