۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85420892
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85420892
۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند

ایلام - ایرنا - در مراسمی با حضور رییس‌ کل دادگستری، دادستان ایلام، مراجع قضایی و جمعی از خیرین ۲۲ زندانی این استان با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل زندان های ایلام در این آیین گفت: آمار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

جمشید اسکندری از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها تقدیر کرد و افزود: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را درکنار خانواده های خود آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

اسکندری بیان کرد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می‌شود

به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد استان ایلام از زندان آزاد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha