هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود

یزد- ایرنا- رییس پلیس راهور استان یزد به رانندگان حادثه‌ساز هشدار داد: با توجه به شلوغی شهر در ایام نوروز، اگر راننده‌ای اقدام به حرکات خطر آفرین و حادثه‌ساز کند خودرو او تا پایان تعطیلات نوروز یعنی ۱۵ فروردین ماه در توقیف پلیس خواهد بود و این شامل مسافران غیربومی هم می‌شود .

سرهنگ "مهدی زارع" روز یکشنبه به ایرنا گفت: طرح نوروزی پلیس راهور استان از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و پلیس راهور استان با استفاده از کلیه تجهیزات کتترل هوشمند تخلفات و عوامل مستقر در معابر، نسبت به رصد و کنترل تخلفات رانندگان پر خطر اقدام و پس از شناسایی نسبت به اعمال قانون و توقیف مدت دار این وسایل نقلیه در پارکینگ اقدام می کند.

وی ادامه داد: از رانندگان خواهشمندیم نسبت به اجرای مقررات بویژه رعایت سرعت مجاز، پرهیز از حرکات مخاطره آمیز نظیر لایی‌کشی و مارپیچ، عدم استفاده از تلفن همراه، عدم توقف در محل های خطرناک و حادثه ساز و عدم آلودگی صوتی، پایبند باشند.

سرهنگ زارع افزود: در این راستا کلیه دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات در سطح شهرستان های استان بویژه مرکز استان فعال و نسبت به رصد این تخلفات اقدام می کنند.

وی همچنین توصیه کرد: با توجه به شلوغی هسته مرکزی شهر، شهروندان در این مدت در صورت امکان از معابر و اماکن جایگرین استفاده کنند.

وی میدان های شهید بهشتی، آزادی و خیابان های امام جنوبی و شمالی، قیام، بلوار امامزاده جعفر، فرخی، شهید رجایی و دهم فروردین ماه را دارای بیشترین حجم ترافیک شهر یزد در ایام نوروز اعلام کرد.

یزد جهانی از جمله مقاصد اصلی گردشگری مسافران در ایام نوروز است .

هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود

هشدار پلیس راهور یزد به رانندگان: تخلف کنید خودرو تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha