۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۶
کد خبر: 85420335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شهرداری‌ها به سمت هوشمندسازی شهر حرکت کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: شهرداری‌های استان باید با تدوین برنامه‌ای اساسی، به سمت هوشمندسازی و ایجاد زمینه‌های شهر الکترونیک حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه شب در همایش شهرداران استان همدان افزود: تدوین برنامه‌ی پنج ساله‌ عملیاتی - راهبردی باید یکی از اقدام‌های مهم شهرداران شهرداری‌های استان باشد.

وی اظهار کرد: در سال آینده همانند سال ۱۴۰۲ در راستای خدمت به مردم اهتمام ویژه خواهیم گذاشت.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: طراحی محیط شهری برای خانواده‌ها، سالمندان و توان‌یابان با توجه به نیاز جامعه و موضوع پسماند و تفکیک زباله از مبدأ باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران با توجه به تسهیل قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها مورد تأکید است.

استاندار همدان تاکید کرد: باید به هوشمندسازی شهرها و صدور پروانه‌های ساختمانی به صورت الکترونیکی در راستای کاهش مراجعه‌ حضوری مردم شریف به شهرداری‌ها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه جذب نیروهای متخصص و توانمند در مدیریت شهری مورد تاکید است، بیان کرد: کمیسیون ماده پنج برای اصلاح نقاط مسئله‌دار شهر و رفع مشکلات مردم است.

قاسمی‌فرزاد افزود: فضای شهرها باید آماده‌ی حضور گردشگران در ایام نوروز باشد و به آراستگی و مبلمان شهری توجه ویژه شود.

وی همچنین گفت: کارایی، کارآمدی و توانمندی‌ از شهرداران مورد انتظار است و تلاش برای ایجاد سرمایه‌گذاری در شهرها باید در دستور کار باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha