۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85420295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالگرد ۶۰ شهید شیروان خراسان شمالی گرامی داشته شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبر: 85420295
سالگرد ۶۰ شهید شیروان خراسان شمالی گرامی داشته شد

بجنورد -ایرنا - آیین سالگرد ۶۰ شهید شهرستان شیروان خراسان شمالی با حضور خانواده های معظم شهیدان و قشرهای مختلف مردم و مسئولان در حسینیه شهدای شیروان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان شنبه شب در آیین سالگرد ۶۰ شهید این شهرستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در برهه‌ای خاص قرار داریم و در زمان‌های مختلف شهیدان کمک کردند و فضا را تغییر دادند، ما نیز باید از این فرصت برای انسجام، هم‌افزایی و خدمت بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

سلیمان آذری اظهار کرد: به برکت خون شهدا دشمنان نظام در تمام توطئه‌ها شکست خورده و اکنون به برکت خون این عزیزان، ایران قدرت برتر خاورمیانه است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن علیه افکار و اعتقادات ما با جدیت تمام ایستاده و نباید آن را دست کم گرفت و این شهدا هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا این مشکلات ذهنی و افکار و باورهای غلطی که اذهان را به هم ریخته درست شود.

آذری عنوان کرد: همه ما باید برای نسل‌های جوان راوی رشادت، عزت و شجاعت شهیدان باشیم تا نسل جوان بداند که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: باید قدر صبر خانواده شهیدان را که شمار زیادی از آنان هنوز در قید حیات هستند دانست.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و یکهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha