۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85420232
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کردستان فراهم است

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: زیرساخت‌ها و مشوق‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است.

به گزارش ایرنا، سرمایه گذارانی از استان ساحلی «ژجیانگ» در شرق کشور چین در قالب شرکت «بین‌المللی ئاد» برای سرمایه گذاری در استان کردستان در حوزه صنعت و به منظور بررسی بیشتر شرایط و امکانات موجود در استان عصر شنبه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در دیدار با این هیات چینی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و استقبال سرمایه‌گذاران خارجی از آغاز فعالیت تجاری در استان برای گسترش روابط تجاری اشاره و اظهار کرد: بیشترین تسهیل‌گری‌ها را برای ورود سرمایه گذاران خارجی در کردستان انجام می‌دهیم و شرایط ویژه‌ای با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم می‌کنیم و برای نهایی شدن آن باید تمامی جوانب را در نظر گرفت.

علی نوری با بیان اینکه مشوق سرمایه‌گذاران خارجی هستیم، افزود: استان کردستان در بخش تجارت، معدن، صنعت، گردشگری، کشاورزی و تولید لوازم خانگی دارای ظرفیت های فراوانی است.

وی با تبیین ویژگی‌ها و مزیت‌های قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی گفت: کردستان در مسیر توسعه مراوده‌های اقتصادی با کشورهای همسایه می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha