قدردانی منتخبین آذربایجان غربی از دولت برای صیانت از آرای مردم

تهران- ایرنا- منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از اقدامات استاندار این استان در برگزاری انتخابات سالم و صیانت از تک تک آرای مردم قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی در نامه‌ای به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران از استاندار دولت مردمی در آذربایجان غربی به‌خاطر برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از تک‌تک آرای مردم و نیز حضور دشمن شکن مردم این استان در پای صندوق‌های رای قدردانی و تشکر کردند.

در متن این نامه که به امضای آقایان سید سلمان ذاکر، حاکم ممکان، محمد قسیم عثمانی، ‌یعقوب رضازاده، شارلی انویه تکیه، سلام ستوده، علی احمدی، آرا شاوردیان، محمد میرزایی، عادل نجف زاده، کمال حسین پور، عمر علیپور اقدم و خانم شهین جهانگیری، رسیده، آمده است: استاندار مردمی آذربایجان غربی به‌عنوان بالاترین مسئول سیاسی استان سلامت انتخابات و صیانت از تک‌تک آرای مردم را تضمین و به مردم استان قوت قلب داد تا ضمن خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن، ‌این چنین حماسه حضور شکل بگیرد.

منتخبین استان آذربایجان غربی در ادامه این نامه تاکید کردند: نقش استاندار آذربایجان غربی در افزایش حرارت تنور انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ترغیب هر چه بیشتر مردم به مشارکت درتعیین سرنوشت و صیانت از آرای مردم بسیار مهم و حیاتی بود. سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات اخیر دراستان آذربایجان غربی علیرغم تهاجم گسترده و خصمانه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن شروع بهاری پر از همدلی و مهرورزی را در جای جای این استان بشارت می‌دهد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: حماسه حضور مردم در انتخبات ۱۱ اسفند باطل السحر نقشه‌های استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آن شد و این حضور دشمن‌شکن نشان داد که پیوند مردم و نظام الهی ایران یک پیوند محکم و ناگسستنی است و جشن ملی انتخابات در استان آذربایجان غربی بیعتی مجدد با آرمان های حضرت امام (ره) و تجدید میثاق با شهیدان و لبیک به فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری بود.

قدردانی منتخبین استان آذربایجان غربی از دولت برای صیانت از آرای مردم

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha