۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 5515
کد خبر: 85419894
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«بهار جان» با سه مجری، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد + فیلم

تهران- ایرنا- ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه تهران با عنوان «بهار جان» با اجرای ابوالفضل آقاخانی، سپند امیرسلیمانی و مریم مومن از یکشنبه ۲۷ اسفند ماه روی آنتن شبکه پنجم سیما می‌رود.

به گزارش ایرنا، ویژه برنامه «بهار جان» که به مناسبت تحویل سال از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

این ویژه برنامه عیدانه از یکشنبه ۲۷ فروردین ماه تا چهارشنبه اول فروردین ماه پخش خواهد شد. این برنامه در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد و سه شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز خواهد داشت. همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین های معروف، یکی از بخش های این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» پخش می شود.

دعوت از گروه های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم های دیگر این ویژه برنامه است که در هر قسمت قرار گرفته است. این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود آیتم میدانی و گزارش مردمی نیز با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است.

ویژه برنامه زنده«بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب های پایانی سال و به مناسبت تحویل سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha