۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85419830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ کیلومتر شبکه آب بوشهر نوسازی شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر گفت: نوسازی و توسعه ۴۲ کیلومتر خط انتقال و ۴۳ کیلومتر شبکه توزیع آب استان امسال انجام شده که به میزان قابل توجهی هدررفت آب در خطوط فرسوده را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن عالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی استان بوشهر اقدامات شاخصی انجام شده که پایداری آب شرب در مناطق مختلف شهری و روستایی را به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: در طرح احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی تنگ ارم شهرستان دشتستان نیز نسبت به انجام عملیات خاکبرداری، آرماتوربندی فونداسیون، آرماتوربندی دیواره و آماده سازی شرایط برای بتن ریزی اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر ادامه داد: در طرح احداث مخزن سالم آباد روستای رستمی شهرستان تنگستان نیز عملیات خاکبرداری، اجرای کانال زهکشی مخزن و همچنین خرید و تامین میلگرد تأمین شده است.

عالی اظهار کرد: در طرح احداث مخزن پنج‌هزار مترمکعبی چاه مبارک شهرستان عسلویه عملیات خاک‌برداری به اتمام رسیده است.

وی گفت : از دیگر اقدام‌های محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی استان بوشهر می توان به تأمین مصالح جهت اجرا خطوط انتقال آب روستاهای دمیگز ، کاردانه، خیرآباد تا هلپه‌ای، فاز دوم روستای نظرآقا، زیدون، چهارروستایی، ارغون و شهر کلمه اشاره کرد.

عالی افزود: با توجه به اهمیت طرح های محرومیت زدایی در آب‌رسانی پایدار تلاش می شود تا پروژه های در دست احداث این طرح با سرعت و شتاب لازم اجرایی شود.

وی عنوان کرد: به موازات اجرا این طرح ، طرح های جهاد آب‌رسانی روستایی استان بوشهر نیز در مناطق دارای تنش با جدیت لازم در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha