۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85419755
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ضرورت کنترل قیمت گوشت قرمز در البرز

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85419755
ضرورت کنترل قیمت گوشت قرمز در البرز

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد: دستگاههای اجرایی باید نظارت بیشتری بر قیمت و نحوه توزیع و عرضه گوشت قرمز و مرغ در سطح استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز ،افزود: مناسب سازی قیمت مواد غذایی رستوران ها نیز از مهمترین مواردی است که باید در ایام نوروز به آن پرداخته شود.

وی ، یکی از دغدغه‌های فعالان حوزه دامداری و دامپروری، گسترش مناطق مسکونی و نزدیک بودن این مراکز به محل زندگی مردم است که باید جانمایی مناسب جهت انتقال دامداری ها و تجمیع فعالیت ها درمکان مناسب صورت گیرد.

عبداللهی ادامه داد: حفظ ثبات در بازار به نظارت جدی اتاق اصناف، اتحادیه ها و در مراتب بالاتر اداره کل صمت و دستگاه های نظارتی، نیاز دارد.

استاندار گفت: قیمت های مختلفی با توجه به تنوع عرضه تولیدات دامی وجود دارد و مردم را دچار سردرگمی می کند بنابراین باید تدبیری اتخاذ شود که در این راستا تخلف و سو استفاده صورت نگیرد.

وی افزود: ایجاد توازن بین تولید و توزیع نیاز به برنامه ریزی و نظارت دارد و ضرورت دارد ظرفیت های تولید گوشت استان شناسایی و بهره برداری شود.

عبداللهی بیان کرد: جلسات تنظیم بازار باید با هدف رصد لحظه به لحظه بازار، منظم و مستمر برگزار شود.

استاندار البرز گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سراسر استان فعالیت موثر داشته باشند و باید از ظرفیت تولیدکنندگان استان بر عرضه زیر قیمت بازار، استفاده شود.

وی افزود: ارتقا کیفیت معیشت مردم یک مسوولیت خطیر و مهم برای ما محسوب می‌شود بنابراین باید از تمام توان و ظرفیت خود در این رابطه بهره برداری کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha