۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85419627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم تخلف قنادی ها را گزارش کنند

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85419627
مردم تخلف قنادی ها را گزارش کنند

ایلام - ایرنا- معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام از اجرای طرح خالص فروشی انواع شیرینی و همچنین رتبه بندی قنادی ها در این آستان خبر داد.

«مهدی کاکاخانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم کسر وزن جعبه و بسته بندی در هنگام عرضه شیرینی مراتب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی افزود: در اجرای طرح رتبه بندی واحدهای قنادی در گروه درجه یک و ۲، قیمت انواع زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک ۱۳۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دوم ۱۱۰ هزار تومان تعیین شدهذاست.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام ابراز کرد: چنانچه این واحدها قیمت های ابلاغی رعایت نکنند برابر قانون با آنان برخورد می شود.

مردم تخلف قنادی ها را گزارش کنند

کاکاخانی گفت: نصب نرخنامه مقابل در معرض دید مشتریان الزامی بوده و عدم درج قیمت تخلف محسوب می شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، برای متخلفین پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی با اشاره به استمرار بازرسی ویژه و نظارت ها تا پایان ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در برخورد با تخلفات صنفی هیچگونه ملاحظه ای وجود ندارد بنابراین تشکیل پرونده ها با وضع جرایم سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha