۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85419625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده های قشم زیر پوشش خدمات نوروزی اورژانس قرار گرفت

قشم - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ از امروز(شنبه) به اجرا درآمد و تکنسین های فوریت های پزشکی جاده های سرزمین آب و آفتاب را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی سوانح رانندگی و بیماران، تحت پوشش خدمات نوروزی قرار دادند.

یاسر مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده پایگاه شهری قشم با ۲ کد در (شهر قشم به صورت موقت و مختص ایام نوروز) ۶ پایگاه جاده ای در شهرهای درگهان، سوزا، طبل، رمکان، لافت و روستای دولاب به علاوه یک فروند شناور اورژانس دریایی آماده خدمت رسانی به قشموندان و مسافران نوروزی هستند.

وی تعداد افراد حاضر در این طرح را حدود ۴۵ نفر اعلام و بیان کرد: عوامل اورژانس قشم تا پایان تعطیلات نوروزی خدمات فوریت های پزشکی را به مسافران نوروزی ارایه می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم توضیح داد: نیروهای اورژانس این شهرستان مرزی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم همچون آمبولانس، شناور اورژانس دریایی و در زمان بحران اتوبوس آمبولانس و بالگرد آماده امدادرسانی مناسب به بیماران و مصدومان احتمالی هستند.

مرادی از قشموندان و گردشگران ورودی به بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خواست با صبر و حوصله و سرعت مجاز رانندگی کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور جدی رعایت کنند تا در این ایام، شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی تصریح کرد: ‌آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در جزیره قشم از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پایگاه های یادشده به صورت پر رنگ به منظور اطلاع رسانی و سرعت دهی در امر امداد رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین نوروزی ورودی به جزیره زیبای قشم مستقر خواهند بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha