۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۱۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85419396
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات کنترل آبگرفتگی‌ها در اهواز

اهواز - ایرنا - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت این کلانشهر در بارندگی روز جمعه گفت: با توجه به آمادگی واحدهای مربوطه شهرداری در همه مناطق، عملیات کنترل آبگرفتگی‌ها اهواز درجریان است.

علی شمس شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای بارندگی اظهار کرد: از صبح امروز آماده باش کامل به تمامی مناطق شهرداری اعلام شده است و برای این منظور همه پمپ‌های جمع‌آوری آب بررسی و بازدید شده‌اند.

وی ادامه داد: نوع خاصی از پمپ‌های جمع آوری آب، برای کنترل آبگرفتگی‌ها بکارگیری شده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۰ میلیمتر بارش گزارش شده و برابر با پیش بینی‌ها، این بارندگی تا صبح فردا ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به لوله‌های آب سطحی که در مناطق مختلف لوله‌رانی شده است؛ مناطقی که در بارندگی‌های قبلی دچار آبگرفتگی می‌شدند اینک مشکلات این مناطق کمتر خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: شهرداری برای کنترل آبگرفتگی‌ها در تلاش است اما اگر شدت باران در مدت زمان کوتاه زیاد باشد؛ امکان تشدید آبگرفتگی وجود دارد.

به گزارش ایرنا مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا شنبه در اغلب مناطق استان به‌ویژه مناطق شمالی و شرقی تداوم دارد، گفت: از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه بویژه روز سه شنبه سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha