مدیرکل اقتصادی استانداری فارس: نظارت بر بازار تشدید می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و در پیش بودن تعطیلات نوروز، گفت: در این ایام با توجه به نیاز مردم به تامین اقلام و کالاهای مختلف، نظارت بر بازار در این استان تشدید خواهد شد.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مرتضی شریفی با اشاره به نقش کلیدی اتاق اصناف و اتاق تعاون در تنظیم بازار، افزود: در حوزه تنظیم بازار هم بخش تامین و توزیع کالا دارای اهمیت بالایی است که تاکنون این ۲ بخش توسط اتاق‌های اصناف و تعاون استان به خوبی مدیریت شده است.

وی ادامه داد: در بخش تامین، اتاق اصناف با کمک اتحادیه بنکداران و عمده فروشان، کالاهای مورد نیاز مردم را از طریق تولید کنندگان داخلی یا تجار و بازرگانان در قالب واردات تامین می‌کنند.

او اظهار کرد: اتاق تعاون استان فارس نیز از طریق اتحادیه‌های تعاونی تولیدی، نسبت به تامین کالای مورد نیاز شهروندان اقدام می‌کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: قطعا یکی از موضوعات مهم در حوزه تنظیم بازار، نظارت بر بازار است که هم در اتاق تعاون و نیز در اتاق اصناف، تیم‌های توانمند نظارتی جهت حضور میدانی در بازار و مراکز عرضه تشکیل شده است.

شریفی افزود: امیدواریم شهروندان استان گزارش های خود در خصوص وضعیت و شرایط بازار را از طریق سامانه ۱۲۴ که به شکل شبانه روزی فعال است منتقل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha