۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85418654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده سازی هفت نمایشگاه قرآنی و صنایع دستی در کرج

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85418654
آماده سازی هفت نمایشگاه قرآنی و صنایع دستی در کرج

کرج - ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از آماده سازی هفت نمایشگاه قرآنی، صنایع دستی و سوغات در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا، رحیم خاکی روز پنجشنبه در نشست بررسی نمایشگاه های نوروزی البرز افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ، برپایی نمایشگاههای قرآنی در برنامه کاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز افزود: بر این اساس نمایشگاه علوم قرآنی، صنایع دستی و سوغات از فردا جمعه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در کانون فرهنگی شهید سبحانی کرج فعالیت خود را آغاز می کند.

همچنین ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات فردا جمعه در بوستان امید و دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج به مدت ۲۰ روز فعالیت خود را آغاز می کنند.

خاکی گفت: ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ازیکم تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بوستان های تنیس و نبوت کرج و ۲ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در بوستان هامون مهرشهر کرج و نبش گلستان نهم کمالشهر از یکم تا ۱۵ فروردین فعال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های صنایع دستی با هدف ایجاد فضای شور و نشاط برای شهروندان و گردشگران در ایام نوروز برپا می‌شوند، از علاقمندان و گردشگران دعوت کرد تا از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha