۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85418630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف پنج تن مواد مخدر در الیگودرز

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85418630
کشف پنج تن مواد مخدر در الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: ۱۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال در این شهرستان منهدم و در این راستا پنج تن مواد افیونی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسدالهی روز پنجشنبه اظهار کرد: الیگودرز به عنوان معبر ترانزیت و حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی اقدام به برپایی ایست و بازرسی در جاده‌های شهرستان به استان همجوار می‌کنند.

وی گفت: نیمه‌ شب ۱۸ اسفند امسال یک دستگاه خودرو پژو بدون توجه به علائم ایست و بازرسی و اخطارهای مکرر ماموران از محل ایست به طور غیرمجاز عبور کرد که ماموران به گمان حمل مواد مخدر برای توقیف خودرو اقدام به تیراندازی هوایی و در تعاقب به سمت لاستیک خودرو کردند که یکی از گلوله‌ها پس از اصابت به بدنه خودرو به یکی از سرنشینان برخورد کرد و موجب جراحت او شد.

اسدالهی گفت: عوامل انتظامی فرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه تلاش کادر پزشکی موثر واقع نشد و جان باخت.

وی ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده متوفی افزود: پس از وقوع حادثه فوری تیم بازرسی انتظامی استان در محل حاضر و ضمن تشکیل پرونده قضایی برای عامل تیراندازی، وی را به دستگاه قضایی معرفی کرد و در اختیار آن مرجع قرار داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha