صعود اینترمیامی با درخشش فوق‌ستاره آرژانتینی/ مسی گل زد، پاس گل داد و مصدوم شد!

تهران- ایرنا- اینترمیامی در شبی که فوق‌ستاره آرژانتینی پس از زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد، با پیروزی برابر نشویل، به یک‌چهارم‌نهایی جام قهرمانان کونکاکاف صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اینترمیامی بامداد امروز در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف برابر نشویل به برتری ۳ بر یک رسید تا در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی برسد و به یک‌چهارم نهایی صعود کند.

لیونل مسی مانند بیشتری بازی‌های اینترمیامی یکی از ستاره‌های تیمش بود و یک گل در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند و پاس گل لوئیز سوارز در دقیقه ۸ را هم به نام خودش ثبت کرد.

با این حال خبر بد برای هواداران اینترمیامی، مصدومیت فوق‌ستاره آرژانیتنی در این مسابقه بود. مسی برای اولین بار در دوران تاریخ بازی، قبل از دقیقه ۵۰ تعویض شد. مصدومیت مسی از ناحیه همسترینگ سبب شد تا او در دقیقه ۴۹ از بازی تعویض شود.

صعود اینترمیامی با درخشش فوق‌ستاره آرژانتینی/ مسی گل زد، پاس گل داد و مصدوم شد!

به گفته تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، مسی احتمالاً بازی شنبه در لیگ MLS مقابل دی سی یونایتد را از دست خواهد داد.

مارتینو افزود: لئو از ناحیه پای راست مصدوم شد، ما نمی‌خواستیم درباره او ریسک کنیم. سعی کردیم ببینیم که آیا او می‌تواند بعد از نیمه دوم دوام بیاورد یا نه، اما این موضوع او را آزار می‌داد، بنابراین ترجیح دادیم او را از بازی خارج کنیم.

با توجه به مصدومیت مسی، وضعیت او برای همراهی تیم ملی آرژانتین در دو بازی دوستانه در فیفادی ماه مارس که از هفته آینده آغاز می‌شود، نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha