انجام بیش از ۲۳ هزار ماموریت اورژانس دزفول در سال ۱۴۰۲

دزفول – ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۲۳ هزار و ۳۵۶ ماموریت از ابتدای امسال تاکنون توسط اورژانس ۱۱۵ دزفول انجام شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، رضا معمارزاده چهارشنبه شب بیان کرد: ۷۸ هزار و ۳۵۰ تماس با اورژانس دزفول در امسال برقرار شد که حدود ۱۷ درصد این تماس‌ها مزاحمت تلفنی بود.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان نقلیه اورژانس ۱۱۵ دزفول افزود: با وجود کمبود آمبولانس و نیروی عملیاتی، سپیدپوشان اورژانس ۱۱۵ دزفول توانستند با انجام بیش از ۲۳ هزار ماموریت امدادی به رسالت ذاتی خود یعنی امدادرسانی به شهروندان، به خوبی عمل کنند.

وی ادامه داد: امدادگران اورژانس دزفول به ۷۰۸۵ مصدوم ترافیکی امدادرسانی کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون‌، ۸۸ مورد ماموریت هوایی در مناطق سخت گذر دزفول توسط اورژانس هوایی انجام و در این مدت به ۳۴ مادر باردار در نقاط مختلف دزفول، توسط آمبولانس و بالگرد، امدادرسانی انجام شده است.

وی همچنین به اعزام ۲۰ هزار و ۳۵۲ بیمار به بیمارستان توسط نیروهای اورژانس دزفول اشاره کرد و گفت: در سال جاری خوشبختانه ۲۷ مورد احیای موفق قلبی-ریوی توسط امدادگران اورژانس انجام شد که این مصدومان با سرعت عمل امدادگران به زندگی بازگشتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول با اشاره به سختی کار کارشناسان فوریتهای پزشکی گفت: عملکرد مجاهدانه و شبانه روزی امدادگران اورژانس دزفول با وجود کاستی ها و کمبودها، قابل تجلیل است.

به گزارش ایرنا، ۱۵ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، ۱۰ اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه هوایی همراه با یک اتوبوس آمبولانس و همچنین یک دستگاه موتورلانس در دزفول فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha