تعداد مصدومان تصادف تریلر و اتوبوس در جاده ارومیه-تبریز به ۱۸ نفر رسید + فیلم

ارومیه- ایرنا- رییس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد مصدومان تصادف تریلر و اتوبوس در مسیر ارومیه به تبریز به ۱۸ نفر رسید.

دکتر فرزین رضازاده چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش تصادف ضمن اعزام اورژانس و نیروهای امدادی، اتوبوس اورژانس نیز به صحنه اعزام شد.

وی افزود: به دلیل حجم تصادف و مصدومین از نیروهای امدادی هلال احمر نیز درخواست کمک‌ کردیم تا در پای صحنه خدمات سریع‌تری ارائه شود.


رضازاده اضافه کرد: در این حادثه شاگرد اتوبوس متاسفانه فوت کرده و راننده اتوبوس نیز وضعیت وخیم و در اتاق عمل است.

به گفته وی، حال راننده تریلر و تمامی مسافران اتوبوس خوب و در حالت پایدار قرار دارند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز به ایرنا گفت: امدادگران هلال احمر بلافاصله پس از دریافت گزارش سریع به صحنه تصادف اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه و تیم واکنش سریع معاونت امداد ونجات هلال‌احمر استان در این حادثه حضور ‌داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه نیز با اشاره به اعزام سریع نیروهای خود گفت: خوشبختانه واکنش سریع آتش‌نشانان باعث‌شد حادثه تلخ‌تری روی ندهد.


حسین سرباز رشید افزود: آتش نشانان با حضوردر این صحنه تصادف در کمک به مصدومین ومدیریت آتش نگرفتن صحنه کنار امدادگران بودند.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش کارشناسان، راننده کامیون کشنده به علت دور زدن و قرار گرفتن در مسیر اتوبوس، مقصر این حادثه اعلام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha