درویش: بهتر بود داور دیگری برای شهرآورد انتخاب می‌کردند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر بود داور دیگری برای این دیدار انتخاب می‌کردند که شبهه ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه شب و بعد از پایان دیدار مقابل استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه‌ها بازی بسیار خوبی کردند و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. بچه‌ها ثابت کردند شخصیت تیمی دارند. کمتر تیمی را پیدا می کنید که سه دفاع اصلی را نداشته باشد، اما روند تیمی بهم نخورد. تیم مقابل هم استقلال بود که ۷۰ درصد بازی را دفاع می‌کردند. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. یقینا هواداران از این بازی راضی بودند.

درویش عنوان کرد: وقتی همکاران داور معتقد بودند داور اشتباه کرده دیگر حرفی نمی‌ماند. شاید بهتر بود یک داور دیگر برای این دیدار انتخاب می‌کردند که شبهه ایجاد نشود. از اول دور برگشت در نیم فصل دوم حداقل یک اشتباه تاثیرگذار داوری به ضرر پرسپولیس بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه باید همه این اشتباهات را سهوی در نظر بگیریم. امیدوارم یک روزی هم باشد که این سوت‌ها به صورت سهوی به نفع تیم ما زده شود.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با شعارهای هواداران دو تیم در جریان بازی اظهار داشت: در دنیا بی احترامی به بازیکنان و ارکان فوتبال مورد قبول نیست، ولی شما مشاهده کردید که پرتاب بطری و اشیا به داخل زمین از طرف هواداران چه تیمی بود. به هر حال وقتی هواداران تیم مقابل این کار را انجام می‌دهند هواداران ما هم تحریک می‌شوند که چرا ما نباید این کار را انجام دهیم. من از هوادارنمان این درخواست را دارم هرچقدر هم اگر بازیکنان ما را در زمین کتک زدند آن‌ها هیچ اقدامی انجام ندهند. اگر قرار است فوتبال قشنگی داشته باشیم نباید این اقدام‌ها صورت بگیرد.

درویش در رابطه با آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من هم مثل شما از رسانه‌ها متوجه شدم. می‌دانم آن چیزی که قبلا مصوب شده بود، کنسل شده است. آخرین خبری که من دارم، این است که گویا قرار است این دو باشگاه به بانک‌های خصوصی واگذار شود که من خودم اعتقاد دارم بهتر است به بخش خصوصی داده شود. بخش خصوصی و مخصوصا بانک‌ها شرایط مالی خوبی دارند و همچنین فضا برای گرفتن تبلیغات نیز بهتر می‌شود.

وی عنوان کرد: همه مدارک به این شکل نیست که یازدهم ارسال شود. بدهی‌هایی که احکام برای آن صادر شده باشد را نداریم. بحث ورزشگاه میزبان هم باید تا ۱۰ فروردین تکلیفش مشخص شود. در خصوص ورزشگاه آزادی نقشی نداریم اما می‌دانیم وزارت ورزش و استانداری جهت رفع این مشکلات کوشش زیادی داشتند تا استانداردها رعایت شود. 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب مهاجم خارجی گفت: این موضوع را باید اوسمار مشخص کند. هنوز صحبتی در این خصوص نشده است. 

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha