۷ هزار مسکن روستایی استان بوشهر مقاوم‌سازی شد

بوشهر - ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: مقاوم سازی هفت هزار واحد مسکونی روستایی این استان با کار زیربنایی و یک برنامه ریزی مناسب امسال به پایان رسیده است.

به گزارش ایرنا، امیر برومند روز چهارشنبه در نشست بررسی طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی اظهار کرد: مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان در حال حاضر ۶۴ درصد بوده که بر اساس برآوردهای انجام شده و در قالب یک برنامه تفضیلی، تا یک سال آینده به ۷۰ درصد می رسد.

وی افزود: هر ساله اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط دولت ابلاغ می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون پنج هزار و ۴۱۱ پرونده معادل ۷۷ درصد سهمیه ابلاغی جهت مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی و از این تعداد ۲ هزار و ۵۳۹ پرونده منجر به انعقاد قرارداد بانکی شده‌اند.

برومند ادامه داد: ۹ بانک عامل در پرداخت این تسهیلات با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همکاری دارند.

وی افزود: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از حمایت و خدمات استاندار بوشهر و مجموعه استانداری که منجر به کسب رتبه برتر استان بوشهر در انعقاد قرارداد پرونده‌های تسهیلات مسکن روستایی امسال در سطح کشور شده تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha