تولید کاغذ چاپ و تحریر مازندران به بیش از ۴۶ هزار تن رسید

ساری - ایرنا- مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با حمایت وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش دولت سیزدهم، تولید کاغذ چاپ و تحریر از پنج هزارتن ۲ سال گذشته اکنون به بیش از ۴۶ هزار تن رسیده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امید نیک نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید کیفی کاغذ و قیمت مناسب آن، افزود: این شرکت با رعایت این دغدغه ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: در بحث قیمت هم تا توانستیم با وجود کشش بازار، با حداقل قیمت و سود، کاغذ تولیدی شرکت روانه بازار شد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳هزار متر مکعب چوب الات مصوبه شده و در حال انجام است گفت : با این اتفاق مبارک سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره برداری از درختان شکسته افتاده روند صعودی و مثبت خواهد داشت.

نیک نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز به عنوان مهمترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود: برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند.

وی گفت : امروز با افتخار عرض می کنیم که امسال بیش از ۴۶هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید شد.

نیک نژاد با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دو سال و نیم گذشته در این شرکت نداشته ایم، از حمایت ها ی مجموعه دولت خصوصا وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری های معاون اول محترم رییس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر صمیمانه تشکر کرد.

این شرکت سال ۱۳۷۶ در شهرستان ساری آغاز به کار کرد و هم اکنون طبق گفته مسئولان آن، حدود یکهزار و ۳۰۰ نیروی انسانی دارد.

شرکت چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر سهامی خاص است که ۶۰ درصد سهام آن در اختیار شرکت آینده پویا، ۲۰درصد صندوق بازنشستگی کشوری با ۲۰ درصد دیگر هم در اختیار شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha