۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85417712
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۱ نفر خرده فروش و توزیع کننده و معتاد در استان دستگیر شدند.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمرتضی موسوی روز چهارشنبه اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران کلانتری های انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در سطح استان پاتوق های شناسایی شده را بازرسی کرده و ۸۰ کیلو و ۲۷۳ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ۱۰۱ نفر خرده فروش و توزیع کننده و معتاد را در این رابطه دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان شده است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موسوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha