ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ حمله اوسمار و شاگردان به صدر جدول

تهران- ایرنا- در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ٢٠ امشب تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی استقلال خواهد رفت.

سرخ‌پوشان هم‌اکنون با ٣٩ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و استقلال نیز با ۴٢ امتیاز صدرنشین است ‌و همین موضوع حساسیت این بازی را دوچندان کرده است. در دیدار رفت پرسپولیس ابتدا با گل امید عالیشاه از حریف پیش افتاد اما کوین یامگا از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کرد تا در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. با توجه به شرایط دو تیم در جدول رقابت‌های لیگ به طور حتم این بازی نقش پررنگی در تعیین تیم قهرمان در این فصل خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ حمله اوسمار و شاگردان به صدر جدول

پرسپولیس که با حضور اوسمار ویرا در ۵ بازی اخیر خود جان دوباره‌ای گرفته موفق به پیروزی در ۴ دیدار شده و تنها در نخستین تجربه این مربی برزیلی روی نیمکت، برابر آلومینیوم متحمل شکست شده است. قرمزها این روزها در از ایده‌آل‌ترین شرایط خود قرار دارند و همین موضوع هواداران را امیدوار به پیروزی برابر رقیب دیرینه کرده است. پرسپولیس در ٣ تقابل اخیر خود ۲ مرتبه استقلال را شکست داده و تنها در یک بازی مقابل همشهری خود به تساوی رسیده است.

سرمربی برزیلی قرمزها در این دیدار حساس و ۶ امتیازی محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر مدافع این تیم به همراه یاسین سلمانی مصدومین پرسپولیس در این دیدار هستند. از طرفی گئورگی گولسیانی به دلیل مصدومیت دو بازی اخیر قرمزها را از دست داده و وضعیت مبهمی برای حضور در این بازی دارد و باید دید آیا اوسمار ریسک می‌کند و از او در این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ حمله اوسمار و شاگردان به صدر جدول

این مربی در این دیدار همانند همیشه علیرضا بیرانوند را در قفس‌توری قرار خواهد داد. فرشاد فرجی و علی نعمتی در توفیقی اجباری امروز زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان هستند. عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر به ترتیب در سمت چپ و راست خطر دفاعی قرار دارند.

مسعود ریگی در خط هافبک سرخ‌پوشان در پست ۶ قرار می‌گیرد و سروش رفیعی نیز همانند همیشه طراح حملات این تیم خواهد بود. اوستون اورونوف و مهدی ترابی که این روزها در فرم خوبی قرار دارند در بال چپ و راست قرمزها در این دیدار هستند و در جلوی این بازیکنان امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست. همچنین عیسی آل‌کثیر نیز به عنوان مهاجم هدف در نوک خط حمله پرسپولیس قرار دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، اوستون اورنوف ، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha