انفجار مواد محترقه منزل مسکونی در خلازیر و یاغچی آباد تهران/۳ نفر مصدوم شدند

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع اولین حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی منطقه خلازیر در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

سیدجلال ملکی عصر سه‌شنبه اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷:۳۵ امروز در منطقه خلازیر خیابان دولتخواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در قسمت حیاط یک منزل قدیمی ۲ طبقه انفجار مواد محترقه روی داده البته این انفجار منجر به شعله ور شدن، نمی‌شود اما خسارت زیادی به منزل مسکونی وارد شده بود.

به گفته ملکی، ۲ جوان ۲۸ ساله نیسز در این حادثه دچار مصدومیت و سوختگی شدند که برای سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.


انفجار در منزل مسکونی منطقه یاغچی آباد 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی همچنین اظهار کرد: دومین حادثه امشب نیز ساعت ۱۹ و ۲ دقیقه یک مورد حادثه انفجار در یک منزل دو طبقه در منطقه یاخچی‌آباد اعلام شد که ماموران ایستگاه شماره ۸۲ سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند.

ملکی افزود: در این منزل ۲ طبقه قدیمی در طبقه همکف جوانی مشغول درست کردن مواد محترقه و وسیال خطرناک بوده که به دلیل این اقدام انفجار شدیدی در این منزل رخ داده است.  

وی ادامه داد: این فرد از ناحیه هر دو دست دچار مصدومیت شدید شده بود و انفجار موجب شکستگی شیشه‌های ساختمان شده بود اما شعله‌وری و تخریب دیوارها را نداشت.

به گفته وی، همزمان با رسیدن آتش‌نشانان، فرد مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد و آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

۱۸۰۰ تماس با آتش‌نشانی تهران تا این لحظه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: یک هزار و ۸۰۰ تماس تلفنی با آتش‌نشانی شهرداری تهران تا به این لحظه گرفته شده است.

قدرت محمدی اظهار کرد: حدود سه هزار آتش‌نشانان به همراه یک هزار و ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین در ۴۰۰ نقطه مختلف تهران آماده‌باش هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha