۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85416692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو توسط پلیس ری

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبر: 85416692
دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو توسط پلیس ری

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق و مالخر سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده شهر"ری" و کشف ۳۰ پرونده سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهر"ری"، و دریافت پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در بیستم اسفند ماه سال جاری هویت و مخفیگاه سارق و مالخر اموال مسروقه را که دارای سابقه بودند، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده شهر"ری" مراجعه و طی ۲ عملیات مجزا سارق به همراه مالخر اموال مسروقه را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۳۹ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف شدند و متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فتا شهرستان ری در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" برگزار و ضمن تقدیر و تشکر از سرگرد "محسن محمودی" رئیس سابق پلیس فتا طی حکمی سرگرد "فرهود مکرمی" به عنوان رئیس پلیس فتا شهرستان ری منصوب شد.

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو توسط پلیس ری

سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» در سفره پربرکت سحر اولین روز ماه مبارک رمضان در کنار سربازان ستاد فرماندهی حضور یافت.

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو توسط پلیس ری

محفل انس با قرآن کریم در اولین روز از ماه مبارک رمضان، در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد.

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو توسط پلیس ری

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ری در مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان ری حاضر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha