اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: تدابیر و اقدامات پیشگیرانه به منظور چلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه سوری (آخر سال) از روزهای پیش در این استان پیش بینی و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است.

سیدکمال سادات روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد تمهیدات اتخاذ شده برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها از جمله فراجا، بسیج و سپاه به صورت آماده‌باش کامل هستند و تمهیدات لازم در این خصوص مقابله با هر گونه بی نظمی و بر هم زدن آرامش مردم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی و بیمارستانی استان تهران هم به منظور سروریس دهی به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری آماده هستند.

سادات افزود: به مجموعه شهرداری‌های پایتخت و سطح استان تهران هم ابلاغ شد تا اقدامات پیشگیرانه خود از جمله جمع آوری زباله و پاکسازی مخزن‌ها و همچنین زدن سرشاخه‌های درختان را انجام دهند که این کار به خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین جمع آوری لاستیک‌های مستعمل از سطح شهرها از دیگر مواردی بود که اجرای آن به شهرداری‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران یادآور شد: تا الان مشکلی خاصی در سطح استان تهران نداشتیم و امیدواریم شبی توام با آرامش و آسایش با کمترین حادثه ممکن برای مردم را سپری کرده و با طیب خاطر به استقبال بهار و عید نوروز برویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha