حوادث چهارشنبه سوری در مازندران تاکنون ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

ساری-ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در این استان را در زمان حاضر ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: تمامی این مصدومان در همان محل درمان مورد مداوا قرار گرفتند.

یحیی صالح طبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی مصدومان این حوادث مرد بودند و میانگین سن مصدومان ۶ تا ۱۸ سال است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰ نفر دچار سوختگی و ۲ نفر دیگر نیز دچار خراشیدگی شدند.

به گفته رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به اینکه میزان جراحت این مصدومان اندک بود با هماهنگی های صورت گرفته و اعزام ماموران اورژانس این افراد در همان محل حادثه مداوا شدند.

صالح طبری اضافه کرد: اورژانس ۱۱۵ مازندران در تمام شهرهای استان برای حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در حالت آماده‌باش قرار دارد.

وی ادامه داد: افراد درصورت بروز هرگونه حادثه منجر به آسیب با حفظ خونسری با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید و با ارائه دقیق آدرس محل حادثه زمان رسیدن به محل حادثه را کوتاه کنند.

پارسال در استان مازندران ۱۱۲ نفر مصدوم شدند که بیشتر مصدومان از ناحیه چشم بودند و مصدومان پارسال در استان در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال بودند.

در همین حال بنا به اعلام نیروی انتظامی مازندران ۲۵۰ هزار عدد مواد محترقه در این استان کشف و ضبط شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha