فراخوان نخستین جشنواره‌ سراسری هنرهای تجسمی "سرو سرخ" در یزد

یزد- ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فراخوان نخستین جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع ایثار و شهادت و خدمات داوطلبانه با عنوان "سرو سرخ " خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این جمعیت ، محمد عشقی افزود: این جشنواره به مناسبت برگزاری “کنگره بین‌المللی ۲ هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت” در بخش های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در بخش عکاس ، نقاشی و هنرهای تجسمی دبیرخانه جشنواره به استان یزد واگذار شده که با عنوان «سرو سرخ» نام گذاری شده است اظهار کرد : رشته های این جشنواره خوشنویسی ، نقاشی ، گرافیک ، عکاسی ، تصویرسازی ، مجسمه سازی است و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ است.

عشقی تصریح کرد : ایثار و از خود گذشتگی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس ، سالهای حضور رشادت‌گونه همه امدادگران از دست رفته در تمامی حوادث گوناگون مترقبه و غیر مترقبه سالهای متمادی در نگهداری از جان و مال و ناموس وطن عزیزشان از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی عنوان کرد : فرهنگ سازی و آشنایی آحاد مردم از دریچه هنرهای تجسمی، پاسداشت از حضور داوطلبانه و فعال امدادگران شهید در زمان جنگ و تمامی حوادث ناگوار از دیگر اهداف است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد : این جشنواره در گام نخست خود تلاش دارد با مشارکت و الهام از توان هنرمندان کشور، راه ایثار و گذشت این دلیرمردان کمک رسان پشت صحنه‌ها را برای نسل‌های بعدی به یادگار بگذارد و فرهنگ عشق و دوستداری همنوع خود را در دل تک تک انسانها نهادینه کند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در فضای مجازی ایتا به آیدی shohada_emdadgar@ یا به پست الکترونیک shohadaye.emdadgar@gmail.com و یا به ادرس دبیرخانه به نشانی : یزد - قاسم آباد - بلوار فردوسی - جمعیت هلال احمر استان یزد – ساختمان اداری طبقه دوم – واحد روابط عمومی – دبیرخانه کنگره شهدای امدادگر کدپستی : ۸۹۱۶۱۵۴۴۱۱ ارسال و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۳۸۲۱۸۴۹۹-۰۳۵ دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha