۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85416537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشستهای قرآن کریم حرم امام رضا (ع) آغاز شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85416537
نشستهای قرآن کریم حرم امام رضا (ع) آغاز شد

مشهد- ایرنا- مدیر مراسم حرم مطهر رضوی گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور زائران و مجاوران روزانه طی سه نوبت در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

محمدرضا احمدی زاده روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مراسم همه روزه بعد از اقامه نماز صبح در رواق امام خمینی(ره) با حضور قاریان و حافظان برجسته آستان قدس رضوی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی ادامه داد: دومین مراسم ترتیل خوانی کلام وحی نیز هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ همراه با پخش از شبکه قرآن سیما از رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی میزبان زائران و مجاوران است.

مدیر مراسم حرم مطهر رضوی اظهار کرد: سومین مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم نیز همه روزه در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه تا ۱۷ برگزار می‌شود که به صورت همزمان از شبکه افق پخش خواهد شد.

احمدی زاده افزود: کرسی تلاوت "ربیع القلوب" نیز هر شب به جز شب‌های احیا از ساعت ۲۰ به مدت ۲ ساعت در ایوان مقصوره و در صورت برودت هوا در رواق دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه تفسیر محور "قرآن کتاب تبیین" نیز در ۲۰ شب پایانی ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha