آماده‌باش کامل ایستگاه‌های ۱۱گانه شهرداری اراک در چهارشنبه‌سوری

اراک - ایرنا - رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از آماده باش کامل ایستگاه‌های ۱۱ گانه شهرداری اراک برای چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: آتش‌نشانان اراکی از صبح امروز (سه‌شنبه) در نقاط مختلف شهر مستقر هستند.

آتش پاد دوم محسن فضلی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۵ تیم خودرویی ثابت و چهار تیم سیار ( ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت) در نقاط مختلف شهر به منظور امدادرسانی برای حوادث احتمالی امروز و امشب فعالیت دارند.

وی بیان کرد: تدابیر و تمهیدات لازم برای چهارشنبه سوری در آتش‌نشانی اراک اندیشیده شده و انتظار است خانواده‌ها نظارت جدی بر فرزندان خود داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: طی چند روز گذشته سه نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله اراکی بر اثر انفجار موادمحترقه دچار مصدومیت جدی شدند و امید است شاهد حوادث دیگری نباشیم.

آتش پاد دوم فضلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۴۳ مورد اطفای حریق از ابتدای اسفندماه تاکنون توسط آتش‌نشانی اراک صورت گرفته که این حریق‌ها در بخش‌های مختلف مسکونی، تجاری، کارخانه، کارگاه، فضای سبز، ترانس برق، سیلندر گاز، موتورسیکلت، خودرو، ضایعات، مایعات سوختنی، لاستیک، چهار دیواری، سطل زباله و سایر موارد بوده و بر اثر آنها ۲ نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

وی یادآور شد: ۹۷ مورد امدادرسانی نیز در این مدت توسط آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در بخش‌های مختلف با ۱۱ مجروح صورت گرفته است.

در حال حاضر۲۴۲ آتش‌نشان در ۱۱ ایستگاه وظیفه اجرایی کردن اهداف سازمان آتش نشانی اراک را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha