۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85416229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ دستگاه خودرو سنگین تحویل دهیاری‌های قزوین شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85416229
۱۷ دستگاه خودرو سنگین تحویل دهیاری‌های قزوین شد

قزوین - ایرنا - ۱۷ دستگاه خودروی سنگین و باری روز پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تحویل دهیاری‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز پنجشنبه در مراسم تحویل این خودروها و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خودروها با اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد ریال خریداری شده که از این میان ۴۸۰ میلیارد ریال آن تسهیلات پست بانک و ۵۵ میلیارد ریال دیگر نیز مربوط به منابع خود دهیاری‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین مرتبه با کمک تسهیلات هشت درصدی بانکی انجام شده است، ادامه داد: در آغاز به کار دولت سیزدهم روستاییان خواهان تحویل ماشین آلات از وزارت کشور بودند که عملا ممکن نبود، اما با کمک روش جدید تامین مالی توانستیم با تامین ۹۰ درصد از محل اعتبارات تسهیلات بانکی این ماشین آلات را خریداری کنیم.

لیلا غریب، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین نیز در این مراسم یادآور شد: مجموعه اقدامات مدیریتی استان به روند تجهیز دهیاری‌های قزوین سرعت بخشیده و امید و انگیزه دهیاران را برای توسعه و پیشرفت روستاها افزایش داده است.

گفتنی است، از این تعداد خودرو ۱۴ دستگاه به دهیاری‌ها و سه دستگاه خودرو نیز به شرکت‌های تعاونی دهیاری استان قزوین تحویل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha