استعفای مدیرعامل مترو، شایعه یا واقعیت

تهران بزرگ - ایرنا - چند روزی است خبر استعفای مدیرعامل مترو تهران درکانال های خبری و برخی از رسانه ها در قالب شنیده ها مطرح می شود اما هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است تا اینکه حضور نیافتن این مدیر حوزه حمل و نقل عمومی در جلسه امروز شورای شهر برای پاسخگویی درمورد خرابی های اخیر مترو، به این شائبه ها دامن زد.

به گزارش ایرنا، انتقاداتی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از جمله جعفر تشکری هاشمی نسبت به خرابی ها و حوادث اخیر مترو در جلسه علنی امروز(سه شنبه) شورای شهر مطرح شد و از این رو معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و قائم مقام مترو با حضور در چمع اعضای شورا توضیحاتی در این زمینه ارائه کردند.

اما حضور نیافتن مدیرعامل مترو برای پاسخگویی در صحن شورا به شایعات در زمینه استعفای وی دامن زد به نحوی که ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در هنگام حضور مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در صحن و پاسخ به اعضای شورا، گفت: به طور طبیعی امروز باید مدیرعامل شرکت مترو و نه قائم مقام وی در صحن شورا حضور پیدا می‌کرد.

مهدی چمران رییس شورا در واکنش به این سخنان گفت که ظاهرا آقای مسعود درستی از صحبت‌های اعضای شورای شهر تهران ناراحت شده و استعفا کرده است.

پس از این اظهارات محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن گفت که مدیرعامل مترو استعفا نکرده است.

هرمزی تاکید کرد: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو روز گذشته در محل کار خود حضور داشت و امروز نیز در محل کار حضور دارد اما دچار سرماخوردگی شده و نتوانست در جلسه شورا حضور یابد.

خرابی ها و حوادث اخیر مترو پایتخت در جلسات روز یکشنبه و امروز شورای اسلامی شهر تهران یکی از موضوعات اصلی مطرح شده از سوی اعضا در قالب تذکر و سخنرانی بوده است و قرار بود مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای پاسخگویی در این زمینه امروز در جلسه شورا حضور یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha