کمک ۴۶ میلیارد ریالی مردم به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از جمع آوری بیش از ۴۶ میلیارد ریال در قالب "پویش همدلی و مهربانی" برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

وحید سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اتکا به داوطلبان و خیران، پشتیبان سازمان امداد و نجات در بحران‌هاست.
وی ادامه داد: با توجه به وسعت سیل و آبگرفتگی در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان این سازمان با اعلام شماره حساب در قالب "پویش همدلی و مهربانی" در فراخوانی از مردم نوع‌دوست و خیرین خواسته شد تا به یاری مردم متأثر از سیل و آبگرفتگی بشتابند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: عمده کمک‌های خیرین توزیع بسته‌های معیشتی، زیستی و بهداشتی بوده که به مناطق متأثر از سیل ارسال شده شده است.
وی گفت: گروه صنعتی گلرنگ و افق کوروش مجموعه این سازمان را در امر امدادرسانی به این مناطق یاری کردند.
به گزارش ایرنا، عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha