۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85416078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقرار ۲ پایگاه اطلاع رسانی و ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند

دماوتد - ایرنا - ۲ پایگاه اطلاع رسانی و ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند مستقر می شود .

به گزارش ابرنا ، علی افضلی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند روز سه شنبه اظهار داشت: جلسات متعددی درخصوص ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان تشکیل و کمیته های آن مشخص و شرح وظایف کمیته ها نیز تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دو پایگاه اطلاع رسانی توسط میراث فرهنگی شهرستان در ورودی شهر رودهن و شهر دماوند پیش بینی شده به همراه دو ایستگاه نوروزی به همراه برپایی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی همراه با غرفه های متعدد همراه با سیاه چادر پیش بینی شده است.

افضلی گفت : در خصوص فعالیت رستوران های منطقه نیز هماهنگی با اداره اماکن شهرستان صورت گرفته تا رستوران های بین راهی از نظر کیفیت و چگونگی فعالیت‌ نظارت داشته باشند و رستوران های داخل شهر نیز فقط بیرون بر باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمیته ها نیز نسبت به اعلام برنامه‌های خود اقدام کنند، گفت: مقرر شده در کنار ایستگاه های نوروزی یک غرفه مخصوص بانوان نیز پیش بینی شود تا در صورت نیاز خدمات رسانی صورت گیرد.

وی افزود : با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان مقارن با ایام نوروز می باشد، تمهیدات لازم برای حفظ شأنیت ماه مبارک رمضان صورت گرفته و در این راستا نیز از مسافران نوروزی در ورودی شهر نیز استقبال صورت می گیرد.

افضلی ادامه داد : شهرداری لیستی از سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها تهیه کرده و شرایط فعلی بررسی شود و همچنین رفع خاموشی ها در محورهای اصلی توسط دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha