سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان: سخت‌ترین بازی در لیگ برتر را مقابل تیم طبیعت داشتیم+ فیلم

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سخت‌ترین و فشرده‌ترین‌ مسابقه خود در دور مقدماتی را امشب مقابل تیم طبیعت اسلامشهر داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمصطفی هاشمی دوشنبه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل طبیعت اسلامشهر اظهار کرد: در بازی با طبیعت که با توجه به داشتن یک مربی بزرگ و کاربلد (مهران شاهین‌طبع) تیم خوبی است، بسیار تحت فشار بودیم.

وی بیان کرد: شاهین‌طبع همه اصول فنی یک بازی بسکتبال را به خوبی بلد است و پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم.

وی با اشاره به کسب امتیازهای بالا در مسابقات گذشته و زبانزد شدن حملات تیمش، خاطرنشان کرد: سخت شدن و فشردگی بازی امشب، کار ما را با مشکل مواجه کرده بود و نتوانستیم امتیازاتی مثل قبل کسب کنیم.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: البته این اختلاف ۲۲ امتیازی در مسابقه امشب واقعی نبود، بله در زمان‌هایی از مسابقه، بازی برای ما چرخید و برنده شدیم.

هاشمی افزود: اگر آن زمان‌هایی که بازی با ما بود، رخ نمی‌داد، این اختلاف کمتر و شاید هم برنده تغییر می‌کرد.

وی ادامه داد: در مجموع جدا از ۲ باخت ما مقابل کاله آمل (دور رفت) و پالایش نفت آبادان (دور برگشت)، تیمی که در شرایط عادی و به لحاظ باری فنی ما را اذیت کرد، همین تیم طبیعت اسلامشهر بود.

وی اضافه کرد: جدا از همه این مسایل، امشب بازیکنان ما مثل بسیاری از بازی‌های دیگر، تعهدشان را نسبت به تیم نشان دادند.

هاشمی تاکید کرد: نقش بازیکنان در این پیروزی بسیار پررنگ بود.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازیکن جایگزین «نورول پل» که هفته قبل از این تیم جدا شده گفت: مسوولیت شناسایی و قبول کردن بازیکن خوب و جایگزین «پل» برعهده من و کادر فنی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که طی سه روز آتی این بازیکن را مشخص کنیم تا مدیریت باشگاه با وی قرارداد منعقد و امضا کند.

هاشمی در خصوص مجموع ۲۲ هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: لیگ امسال به دلیل تقسیم شدن بازیکنان ایرانی ملی‌پوش و خوب در کنار حضور بازیکنان خارجی، بازی‌ها را سخت کرده بود.

وی افزود: کیفیت لیگ امسال در مجموع با فصول گذشته متفاوت بود و به نظرم ۶ تیم به صورت واقعی مدعی قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم رقابت‌های مرحله پلی‌آف از دور مقدماتی بهتر شود، زیرا به مراتب شاهد رشد و سود بسکتبال ایران خواهیم بود.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص آماده نشدن سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی این شهر برای مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا گفت: مدیران ارشد استانی و شهرستانی و باشگاهی باید پیش از این‌ها پیش‌بینی صعود به مراحل بالاتر و قبول میزبانی را می‌کردند.

هاشمی اظهار داشت: البته با توجه به قدمت این سالن و حضور چند سال اخیر بسکتبال گرگان در سطح اول کشور و نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی، شرایط موجود امکان تغییر ساختار سالن فعلی را ندارد.

وی بیان کرد: البته از مدیران و مسوولان و متولیان مربوطه تیم گرگان و بسکتبال این شهر و استان خواسته‌ام، جهت میزبانی بازی‌های مرحله پیش‌روی لیگ برتر باشگاه‌های غرب آسیا، هماهنگی با مجموعه مدیریت ورزش استان مازندران را داشته باشند تا شهرداری گرگان در ساری از حریفان آسیایی خود میزبانی کند.

وی یادآور شد: بدون شک ما به حضور هواداران پرشور خود در بازی‌های آسیایی نیاز داریم و اگر بازی‌های ما در ساری باشد، تعداد بیشتری از هواداران به نسبت حضور در تهران، می‌توانند کنار تیم باشند.

هاشمی گفت: تا این لحظه هنوز هیچ جوابی در این خصوص داده نشده و انتظار داریم شرایط بهتری برای تیم در بازی‌های آسیایی فراهم شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیست و دوم و پایانی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه شب در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی این شهر، مهمانش تیم طبیعت اسلامشهر را با نتیجه ۷۶ بر ۵۴ مغلوب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha