تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان مغلوب لیموندیس فارس شد

اصفهان- ایرنا- تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز (دوشنبه) با نتیجه ۸۹ بر ۹۱ از لیموندیس فارس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ذوب آهن اصفهان شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته پایانی دیدارهای دور برگشت لیگ برتر بسکتبال کشور و در هفته بیست و دوم در سالن «مرحوم حسن رهنما» ورزشگاه ملت اصفهان به مصاف تیم «لیموندیس» فارس رفت و سرانجام در یک دیدار دیدنی و پُر افت و خیز که با حضور هواداران ذوب آهن همراه بود در مصاف با میهمان خود شکست خورد.

این دیدار با شروع طوفانی فارسی‌ها آغاز شد و ذوبی ها نتوانستند عملکرد خوبی بویژه در زیر سبد حریف در کوارترهای اول و دوم داشته باشند و امتیازات اولیه در ۲ کوارتر اول و دوم از آن تیم «لیموندیس» شد.

«لیموندیس» فارس کوراتر نخست را با نتیجه ۲۱ بر ۲۴ و نیمه نخست را با نتیجه ۵۱ بر ۴۹ به سود خود به پایان برد.

با شروع کوارتر سوم رفته رفته امتیازات ۲ تیم بیشتر شد و ذوب آهن نتوانست فاصله امتیازی خود را با «لیموندیس» حفظ کند و در نهایت این کوارتر نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۶ به سود تیم شیرازی به پایان رسید.

کوآرتر آخر با شروع طوفانی ذوبی ها آغاز شد و در کوارتر چهارم تیم ذوب‌آهن که نمی خواست بازنده باشد به خود آمد و فاصله امتیازی را کم کرد ولی در نهایت با نتیجه ۸۹ بر ۹۱ در مقابل میهمان خود شکست را پذیرفت.

مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن در دیدار امروز با سرمربی گری «مهران حاتمی» بودند.

به گزارش ایرنا، دیدار رفت ۲ تیم در شیراز با نتیجه نزدیک ۷۷ بر ۷۶ به سود ذوب آهن پایان یافته بود.

در پایان هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال کشور، «ذوب آهن اصفهان» با ۲۲ بازی و ۳۹ امتیاز و یک هزار و ۷۲۲ گل زده و تفاضل ۱۲۲ گل در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان مغلوب لیموندیس فارس شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha