فرنگی کاران نوجوان و جوان فارس درراه رقابت های کشتی بین المللی ترکیه

شیراز-ایرنا- رئیس هیات کشتی استان فارس اعلام کرد:‌ سه فرنگی کار نوجوانو و جوان این استان در رقابت های کشتی فرنگی بین المللی ترکیه حضور دارند.

ساسان خوبیاری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ علیرضا امیری به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در وزن ۴۸ کیلوگرم مسابقات جام پیروزی که از ۲۲ اسفند ماه در شهر آنتالیا ترکیه آغاز می شود به روی تشک خواهد رفت.

وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان هم محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم و نریمان فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مسابقات جام پیروزی ترکیه که از چهارشنبه آغاز می شود ،‌اعزام خواهند شد.

۲ نشان نقره دستاورد کشتی گیران بزرگسال فارس

خوبیاری ادامه داد :همچنین امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم جام وهبی امره ترکیه که اخیرا برگزارشد، نشان نقره گرفت و محمدرضا گرایی هم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان مدال نقره گرفت و در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی دیگر کشتی گیر شیرازی در جام وهبی ترکیه از دور مسابقات کنار رفت.

کشتی گیر شیرازی تعلیق شد

به گزارش ایرنا،‌ محمدرضا مختاری کشتی گیر شیرازی شرکت کننده در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه به دلیل درگیری با کشتی گیر ترکیه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.

در جلسه ای که به همین منظور در فدراسیون کشتی برگزار شد، محمدرضا مختاری را به لحاظ موازین مقرر مربوط به اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی ایران و نظر به اهمیت اقدامات ورزشکاران بعنوان سفرای ورزش کشور و با بررسی فیلم‌های مسابقه این کشتی‌گیر که منجر به درگیری شد، او را تا اطلاع ثانوی از همه فعالیت‌های مربوط به کشتی کشور تعلیق کردند.

هرچند رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرده است: تصیم نهایی پس از مشاهده فیلم کامل مسابقه مختاری وگزارش کادر فنی و همراه تیم و سایر دلایل و اسناد موجود و همچنین توجه به اظهارات کشتی‌گیر مذکور اتخاذ می‌شود.

فارس، یکی از قطب های کشتی فرنگی ایران

فارس از قطب های مطرح این رشته است که امید نوروزی و محمدرضا گرایی توانسته اند مدال طلای المپیک کسب کنند و چندین کشتی گیر دیگر این استان مدال مختلف جهانی، آسیایی و بین المللی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha