۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85415384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ روحانی به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف یزد اعزام شدند

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: ۴۰۰ روحانی برای امر تبلیغ در طول ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف ۱۲ شهرستان استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام " محسن پاک طینت " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روحانیون با حضور در مناطق مختلف به خصوص روستاها در مساجد و محافل مختلف نسبت به بیان احکام، اقامه نماز جماعت، مشاوره و پاسخ به سولات مردم و جوانان فعالیت می‌کنند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با ادارات تبلیغات اسلامی و روحانیون اعزامی به مناطق مختلف استان ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف معرفتی و بصیرتی در کنار برپایی کرسی‌های تلاوت نور و جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ مسجد در ۱۲ شهرستان استان برای برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف ماه مبارک رمضان توسط عموم مردم به خصوص جوانان و هیات امنای مساجد آماده شده و شاهد انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خواهیم بود.

پاک طینت به طرحی با عنوان زندگی با آیه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: هدف آن جاری کردن قرآن در زندگی و اینکه کلام وحی از یک موجود تزیینی به یک موجود زنده و مانوس در زندگی تبدیل شود و باید تلاش کرد یزد همواره در این بخش مهم پیشگام باشد.

استان یزد بیش از سه هزار مسجد دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha