۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85415346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ مدرسه در اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی است

اصفهان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از تجهیز ۶۰۰ مدرسه با هفت هزار کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پذیرش مسافران نوروزی از اول هفته آینده آغاز و تا ۱۲ فروردین در مدارس، خوابگاه‌ها و فضاهای تفریحی زیرپوشش آموزش و پرورش اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مدارس پیش‌بینی شده برای اسکان بصورت «الف» و «ب» و براساس امکاناتی که ارائه می‌شود درجه‌بندی شده است و مسافران پذیرش شده زیر پوشش بیمه مسافر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: مدارس نوع «الف» دارای امکاناتی شامل فرش، یخچال و تلویزیون و مدارس نوع «ب» با همان امکانات ولی بدون تلویزیون است.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق دایر شده که ستادهای اسکان در نقاط ورودی شهر در نظر گرفته شده اند.

به گفته ابراهیمی در نوروز ۱۴۰۲، فضاهای آموزشی و تفریحی آموزش و پرورش اصفهان میزبان حدود ۴۰۰ هزار مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی بود که در نظرسنجی‌های صورت گرفته اعلام رضایتمندی کرده بودند.

وی با اشاره به همزمانی ماه رمضان امسال با ایام تعطیلات نوروزی گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در این ماه مدنظر قرار دهیم، حفظ حُرمت این ماه شریف است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: معلمان و اولیا باید حُرمت ماه رمضان را به دانش‌آموزان یادآور شوند تا اگر در سن روزه گرفتن نیستند هم حُرمت این ماه را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان با برخورداری از ۲۲ هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه های گردشگری از مناطق گردشگر پذیر ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha