۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85415333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ناوگان خودرویی پلیس بوشهر در طرح نوروزی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبر: 85415333
افزایش ناوگان خودرویی پلیس بوشهر در طرح نوروزی

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ناوگان خودرویی پلیس این استان افزون بر نوسازی امسال ۴۰درصد افزایش شمار دارد که با آمادگی کامل برای امنیت و ایمنی آمد و شد مسافران نوروزی به استقبال سال نو می رود.

به گزارش ایرنا " سردار حیدر سوسنی" روز دوشنبه در آیین طرح نوروزی پلیس با اشاره به آغاز رزمایش طرح بهاری نیروی انتظامی اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس در جاده‌های استان بوشهر تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: پلیس استان بوشهر با مشارکت در طرح نوروزی در آماده‌ باش کامل برای خدمت‌رسانی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: این طرح با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت در نقاط مختلف استان برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه گردشگران و مسافران اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: پلیس در طرح نوروزی نقش محوری دارد و در کنار همه نیروهای خدماتی تلاش می‌کند سفرهایی ایمنی برای مسافران و گردشگران رقم بخورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز گفت: طرح ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های این استان امسال تسریع یافته و بیشتر محورها رفع خطر شده است.

" عبدالکریم اخترشناس" با اشاره به فعالیت ۲۰۰ ناوگان راهداری در طرح نوروزی گفت: راهدارخانه‌های استان بوشهر نیز آماده توقف و استفاده مسافران است.

وی از افزایش قیمت فروش بلیت اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند آغاز شده و فروش آنها نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha