۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85415172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات مواد محترقه در قزوین ۴۰ درصد افزایش داشت

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85415172
کشفیات مواد محترقه در قزوین ۴۰ درصد افزایش داشت

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: میزان کشفیات مواد محترقه در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۰ درصدی همراه است.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی روز دوشنبه اظهار کرد: بیش از ۲۴۴ هزار و ۷۷۲ عدد ماده محترقه در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۰ درصدی همراه است.

وی با تاکید بر برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بیان کرد: برابر ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودروها، متهمان تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند گرفت.

سردار ابراهیمی خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را امنیت و آسایش برای همه مردم برشمرد و گفت: متاسفانه هرساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، روزهایی که یاد آور حوادث تلخ و ناگواری برای برخی از خانواده بوده و در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل می‌کند.

این مسوول تاکید کرد: علیرغم اقدام‌های پیشگیرانه، باز هم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنانی هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اقدامات گسترده ای را با اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است.

سردار ابراهیمی با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می رود کاری نککند که شادی پایان سال به غم و اندوه خانواده‌ها منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha