۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85415131
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نرخ جدید کرایه اتوبوس درون شهری قزوین اعلام شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85415131
نرخ جدید کرایه اتوبوس درون شهری قزوین اعلام شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: نرخ جدید کرایه خطوط شهری ناوگان اتوبوسرانی قزوین برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ و اجرا شد.

سید محمد مهدی تقوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص نرخ کرایه اتوبوس درون شهری برای ۱۴۰۳ بود که طبق آن قرار شد با کارت بلیت الکترونیکی ۲۶ هزار ریال و به صورت نقدی ۳۵ هزار ریال از مسافران دریافت شود.

وی اضافه کرد: هزینه کارت بلیت الکترونیکی ۱۸ درصد افزایش داشته که نسبت به سال‌های قبل با روند کاهشی همراه بوده است، ضمن اینکه شهروندان به منظور صرفه‌جویی در هزینه و وقت در سفرهای شهری می‌توانند از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

تقوی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس نواحی منفصل شهری تشریح کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به نواحی کم برخوردار، نرخ کرایه اتوبوس نواحی منفصل شهری از جمله مشعلدار، شهید بهشتی، ناصرآباد در سال ۱۴۰۳ نیم‌بها شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان اتوبوس‌ها و یا رعایت نشدن نرخ‌های مصوب، می‌توانند با اعلام کد یا مشخصات و خط مورد فعالیت اتوبوس مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۲۳۲۳۶۲- ۰۲۸ با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha