آزاد: باید ثابت کنیم میزبان خوبی برای بازی‌های آسیایی ناشنوایان هستیم

تهران- ایرنا- رییس جدید فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: سال آینده میزبان بازی‌های آسیایی ناشنوایان هستیم و باید جلسات و هماهنگی‌ها را سریع‌تر انجام دهیم تا ثابت کنیم میزبان خوبی هستیم.

به گزارش ایرنا، دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان با حضور بیش از ۲۵ کشور طی روزهای ۲۴ مهرماه تا ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

مصطفی نکولعل آزاد امروز (دوشنبه) پس از انتخاباتش به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی اعضا که اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به گردن من گذاشتند تشکر می‌کنم. این فدراسیون چند رشته‌ای است و بخش‌های خصوصی و دولتی باید کمک زیادی به ما داشته باشند.

وی ادامه داد: میزبان بازی‌های آسیایی ناشنوایان هستیم و باید جلسات و هماهنگی‌ها را سریع‌تر انجام دهیم تا ثابت کنیم میزبان خوبی هستیم. ورزشکاران ما هر کجا که رقابت کنند، روی سکو می‌روند و باید از این پتانسیل به بهترین شکل در کشور خودمان‌ بهره ببریم.

رییس فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: در آیین‌نامه ما درصدی ناشنوایی قید شده است و من هم جزو خانواده بزرگ کم‌شنوایان هستم که البته مادرزادی نیست و با ارائه مدارک لازم توانستم ریاست را بدست بیاورم. بزرگ‌ترین مشکل فدراسیون ما کمبود منابع مالی است؛ به اندازه کافی علم و مربیان ما پیشرفت کردند و فقط باید زمینه حضور بیشتر اسپانسرها را مهیا کنیم.

براساس اعلام ستاد برگزاری، دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی، جهت یابی، والیبال، والیبال ساحلی، کاراته، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، فوتبال، فوتسال، دوچرخه سواری پیست، دوچرخه سواری کوهستان، بولینگ، جودو، تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، شنا، شطرنج، گلف و هندبال انجام خواهد شد و محل برگزاری مسابقات، سالن‌های مجموعه ورزشی آزادی، مجموعه شیرودی و آفتاب انقلاب پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha