رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان انتخاب شد

تهران- ایرنا- مصطفی نکولعل‌آزاد در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به عنوان رئیس این فدراسیون برای ۴ سال انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برای تصدی پست ریاست این فدراسیون امروز دوشنبه ۲۱ اسفند به ریاست محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تعداد اعضای مجمع این فدراسیون ۵۲ نفر است که انتخابات با حضور ۵۰ نفر انجام شد. در این مجمع سیدمناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت.

قادر تیموری، امید سعیدی، مسعود فراهانی طجر و مصطفی نکولعل‌آزاد ۴ کاندیدای این مجمع بودند که پیش از برگزاری انتخابات قادر تیموری انصراف خود را اعلام کرده بود و امید سعیدی به نفع آزاد از رقابت کنار کشید.

از بین نامزدها، محمد پرگر تایید صلاحیت نشد.

در نهایت مصطفی نکولعل‌آزاد با ۳۵ رای از ۵۰ رای مأخوذه برای ۴ سال به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

علیرضا خسروی سرپرستی فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده داشت.

اسبقیان: در ورزش نباید نگاه حذفی داشت

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از انتخاب مصطفی نکولعل‌آزاد به‌عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: از همه عزیزانی که در این مجمع شرکت کردند تشکر می‌کنم و برای لعل‌آزاد آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم با هم‌افزایی‌هایی که صورت خواهد گرفت، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی ادامه داد: این فدراسیون برای ما بسیار حائز اهمیت است. ما المپیک ناشنوایان را برگزار می‌کنیم و خوشحالیم در آخرین المپیک ۴۰ مدال کسب کردیم و ۱۴ مدال طلا به‌دست آوردیم که این باعث افتخار ما و کشورمان بود. از همه دست‌اندرکاران فدراسیون ناشنوایان تشکر می‌کنم و امیدوارم با تیم مدیریتی جدید فدراسیون، این عناوین استمرار داشته باشد و پیشرفت کند. امیدوارم آقای آزاد از ظرفیت‌های آقای فراهانی بهره ببرد. ما اعتقاد داریم با یک همراهی خوب می‌توانیم آینده نویدبخشی برای این فدراسیون داشته باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

اسبقیان افزود: در ورزش نباید نگاه حذفی داشته باشیم و ورزش کشور به همه صاحب‌نظران ورزش نیازمند است تا به آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری است، برسیم. درحال پیگیری سند آمایش سرزمین هستیم و این مساله در توسعه زیرساخت‌ها و یافتن استعدادها به ما کمک می‌کند و تکلیف بیش از ۴ هزار پروژه ورزشی را مشخص خواهد کرد. همچنین برنامه ملی ورزش و مردم در حال پیگیری است و حوزه‌های مختلف ورزش با این برنامه مشخص می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha